REPXPERT, een allesomvattend portaal voor garagisten

Op de nieuwe REPXPERT vinden professionals in één oogopslag alles wat ze dagelijks nodig hebben.

10-05-2016 | Langen

LANGEN, 10 mei 2016. Schaeffler Automotive Aftermarket lanceert nu ook in de Benelux haar vernieuwde REPXPERT website. Dit online portaal laat het bedrijf toe om wereldwijd ondersteuning te bieden aan werkplaaten.

Vorig jaar startte Schaeffler Automotive Aftermarket met het introduceren van het vernieuwde REPXPERT portaal in verschillende stappen over heel Europa. Sinds vandaag kunnen ook garages in België, Nederland en Luxemburg terecht op een specifieke website in hun voorkeurstaal. Zo is de Belgische website (www.repxpert.be) voorhanden in Nederlands, Frans en Engels; die voor Luxemburg (www.repxpert.lu) in Duits, Frans en Engels; en Nederlanders (www.repxpert.nl) kunnen het platform raadplegen in Nederlands en Engels.

Werk, leer en informeer. Dat zijn de 3 centrale thema’s van het nieuwe REPXPERT portaal. Na een simpele online registratie kunnen werkplaatsen nu nog gemakkelijker genieten van Schaeffler Automotive Aftermarkets uitmuntende service en expertise.

Dankzij een gebruiksvriendelijke zoekfunctie krijgen gebruikers, en in het bijzonder groothandels en garagisten, snelle en eenvoudige toegang tot de online catalogus. De vernieuwde website verschaft niet alleen een beschrijving en uitgebreide technische uitleg over alle producten, maar ook een opsomming van hun voordelen, relevante installatiegidsen (op basis van het type product of voertuig) en belangrijke informatie omtrent schadediagnose, zoals brochures en video’s. Voor het eerst zijn alle producten van de 4 merken LuK, INA, FAG en Ruville ook verzameld. En dagelijkse updates brengen bezoekers op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen en nieuwigheden in de Schaeffler Automotive Aftermarket portfolio.

Ook het uitgebreide opleidingsprogramma van Schaeffler Automotive Aftermarket is geïntegreerd in het platform. Naast praktische details over de trainingen, staat eveneens andere nuttige info ter beschikking, zoals tutorials en de content die gebruikt wordt in de specifieke sessies.

Maar het platform biedt nog tal van andere functies, zoals een evenementenkalender, een pressroom met de laatste nieuwtjes en zelfs een rechtstreekse link naar de DMF specificaties

“Met de nieuwe REPXPERT zetten we het succesverhaal verder van het online portaal dat we 10 jaar geleden hebben opgericht. Ditmaal bieden we echter een volledig nieuwe dimensie van service aan, die de site nog gebruiksvriendelijker en dialooggeoriënteerder maakt,” zegt Dr. Robert Felger, Senior Vice President Product & Marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket, “REPXPERT is meer dan een online portaal, het is een service-kanaal waar we ondersteuning bieden voor het gebruik van onze producten en reparatieoplossingen. En dit op alle mogelijke manieren!”

Terms of use for Schaeffler press pictures

Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.

We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.

Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.

Postal adress:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG